C,saas-samenwerken,projectmanagement
CloudTools
Vorige
Volgende

Samenwerken

 -- Projectmanagement

Rss feed
Pagina: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
Profiel

ProWorkflow

Bedrijven kunnen met ProWorkflow overal en altijd online projecten beheren en samenwerken aan opdrachten.

ProWorkflow

 
Profiel

Leankit Kanban

Medewerkers van zowel kleine als complexe organisaties kunnen met Leankit Kanban eenvoudig gezamenlijk projecten online beheren.

Bandit Software

 
Profiel

Planio is snel te gebruiken online software voor het beheren van zowel interne als externe projecten. Naast projectmanagement is dit ook een uitstekende oplossing voor het managen van incidenten, zoals storingen, wensen en vragen. Met de aanvullende toepassingen zoals fora, wiki’s en een nieuwssysteem is het concept online samenwerken goed vertegenwoordigd. Planio biedt vier verschillende prijsplannen aan. De Bronze versie is gratis. Binnen deze versie kan er één project worden beheerd met 2 gebruikers, 10 klanten en een dataopslag van 500 MB. De meest gekozen optie is Gold voor € 29 per maand voor 20 projecten, 30 gebruikers, 2500 klanten en 12 GB dataopslag. Planio is niet alleen geschikt om online projecten te beheren, maar fungeert ook als helpdesk. Daarnaast kan deze projectmanagement software gratis getest worden. Zonder vermelding van creditcard-gegevens kan er gedurende 30 dagen gebruik worden gemaakt van de proefversie. Wat kan er allemaal met de online software van Planio? Aanmelden en starten van de eerste projecten is een fluitje van een cent. Na het aanmeldproces wordt de gebruiker meteen doorgelinkt naar de online software. De tool biedt een nuttige stap voor stap rondleiding waarin de eerste projecten kunnen worden opgezet. Projecten managen. De gebruiker krijgt stap voor stap uitleg over het toevoegen van projecten. Met de optie 'Nieuw Project' kan er snel een nieuw project worden toegevoegd. Aan elk project kunnen verschillende applicaties worden gekoppeld, zoals incidentmanagement, kalender, time tracking en wiki. Ook kan er worden aangegeven of het betreffende project een sub-project van een ander project is. Met de teksteditor om het project te beschrijven kunnen afbeeldingen en links naar wiki's worden toegevoegd. Zo kan elk project zo uitgebreid mogelijk worden beschreven. De optie 'Public' zorgt ervoor dat gebruikers die geen lid zijn van het betreffende project toch in staat zijn om het project te bekijken.Per project kan de projectvoortgang worden bekeken in een Gantt-grafiek. Deze grafieken zijn ook beschikbaar in PDF- en PNG-formaat. De kalender toont alle taken en mijlpalen per project. Dit is ook beschikbaar in ics-formaat. Incidenten toevoegen. Per project kunnen er verschillende incidenten worden toegevoegd. Een incident kan bestaan uit een taak, een fout, een feature of hulpvraag. Voor elk incident kan worden aangegeven wat de status is en de hoogte van de prioriteit. Daarnaast kan er aanvullende informatie worden vermeld zoals de start- en einddatum, het aantal geschatte uren en tot welk klantbedrijf het project behoort. Incidenten kunnen worden toegewezen aan bepaalde gebruikers. Ook is het mogelijk om bestanden te uploaden met een maximum van 200 MB per bestand. Gebruikers en klanten beheren. Klanten kunnen worden toegevoegd onder de tab 'Customers'. Een nieuwe invoer bestaat uit klantnaam, adres, telefoon en e-mailadres. Aanvullend kan er per klant een contactpersoon worden toegevoegd. Projecten kunnen worden gekoppeld aan een klantnaam en/of een contactpersoon. Er bestaat ook de mogelijkheid om speciale support e-mailadressen aan te maken voor een klant. Ook kunnen e-mails worden opgezet die de klant op de hoogte houden van de voortgang van taken en kan de klant toegang krijgen tot tracking pagina's zonder in te loggen. Ook kan er direct vanuit Planio worden gereageerd op e-mails van klanten.Via de tab 'Administration' en 'Gebruikers' is het mogelijk om gebruikers aan te maken en te beheren. Ook kunnen er groepen met gebruikers worden aangemaakt. Aan elke gebruiker kan een bepaalde rol worden toegekend. Staat de benodigde rol er niet bij, dan kan er een nieuwe rol worden aangemaakt. Per rol wordt aangevinkt welke permissies behoren tot de nieuwe rol, zoals berichten verwijderen, bestanden bekijken en klanten managen. Voor een compleet overzicht van alle permissies per rol klikt de gebruiker op 'Permissierapport'. Overzicht van activiteiten. De tab ‘Activiteit’ geeft een handig overzicht van de projectactiviteiten. De verschillende activiteiten worden weergegeven met datum en tijd. Bepaalde activiteiten kunnen worden aan- of uitgevinkt om het overzicht aan te passen. Het activiteitenoverzicht kan worden geëxporteerd naar het bestandsformaat Atom, een soort webfeed. Nieuws, documenten en wiki. Met de tab 'Nieuws' kunnen projectbrede berichten worden verstuurd en bekeken. Ook kan er op berichten worden gereageerd waardoor er een discussie ontstaat. Het nieuwssysteem kan gebruikt worden als een mailinglijst om belangrijk nieuws te verspreiden over een bepaald project. Documenten worden gepubliceerd op de tab 'Documenten'. Hier kunnen ze worden klaargezet voor review door andere gebruikers. De tab 'Wiki' bestaat uit een soort Wikipedia voor een bepaald project. Pagina's kunnen worden aangemaakt en aangepast met tekst, tabellen en afbeeldingen. Elke pagina kan ook links bevatten naar externe webpagina's. Deze optie is een goede tool voor kennismanagement.  Apps-integratie. Er kunnen verschillende applicaties worden geïntegreerd met Planio. Zoals de facturatie-app SalesKing. Hiermee kan de tijd die wordt bijgehouden per taak worden geëxporteerd naar SalesKing. Deze app is verkrijgbaar vanaf € 7 per maand. Door gebruik te maken van de app E-mail dropbox wordt er een uniek e-mailadres aan elk project gekoppeld. Zo kunnen incidenten worden aangemaakt of aangepast door het versturen of doorsturen van e-mails naar dit adres. Hoe gebruiksvriendelijk is de software voor online projectmanagement? Bij het eerste gebruik van Planio neemt een stap voor stap uitleg de gebruiker mee door de tool. Zeer handig om snel van start te kunnen gaan. De overzichtelijke interface en het rustige design maken het een gebruikersvriendelijke applicatie om mee te werken. Planio is beschikbaar in meerdere talen, waaronder Nederlands. Sommige termen zijn nog niet vertaald in het Nederlands, maar de Nederlandse versie is makkelijk in gebruik. De FAQ sectie binnen de online oplossing is zeer beperkt. Deze bestaat uit maar één vraag en antwoord. Voor andere vragen kan een formulier worden ingevuld op de website van Planio. Ook kan er gebeld worden met de helpdesk, zowel in Europa als in de Verenigde Staten. Hoe staat het met data en beveiliging van Planio? Planio maakt gebruik van beveiligde datacenters die gesitueerd zijn in Duitsland. Servers worden beschermd door moderne firewall technologieën. Dagelijks worden er ge-encrypte back-ups gemaakt van alle data opgeslagen in Planio zodat data niet verloren kan gaan. Een ander beveiligingsaspect is het versturen van projectdata via een beveiligde SSL-verbinding. Als laatste garandeert Planio een gemiddelde uptime van 99,9%. Wat zijn de kosten voor het gebruik van Planio? De Planio online oplossing is verkrijgbaar in vier verschillende abonnementen plus een gratis versie. De gratis versie, Bronze, bestaat uit 1 project, 2 gebruikers, 10 klanten en 500 MB opslag. De betaalde versies zijn Silver, Gold, Platinum en Enterprise. De goedkoopste optie kost € 9 per maand voor 5 projecten en 2 GB opslag. Gold is het meest gebruikte abonnement voor het managen van 20 projecten, 30 gebruikers en een opslaglimiet van 15 GB. Deze versie kost € 29 per maand. Voor de Platinum versie betaalt de klant € 99 per maand voor 80 projecten en 50 GB opslag. Grote bedrijven met meer dan 80 projecten hebben baat bij het Enterprise prijsplan: Ongelimiteerde projecten, gebruikers, klanten en opslag. Daarnaast kan de online software geheel naar de wens van de klant worden gepersonaliseerd. Elk prijsplan biedt een gratis trial van 30 dagen en elk abonnement kan met onmiddellijke ingang naar boven of beneden worden aangepast. Betaling vindt plaats op maandelijkse basis en contracten kunnen per maand worden opgezegd. Planio biedt de volgende betalingsmogelijkheden: VISA, Mastercard en American Express. Facturen kunnen eenvoudig online worden gedownload. Wat is ons eindoordeel over de online projectmanagement software Planio? Planio is een prima tool: projectmanagement, incidentmanagement en helpdesk in één. Ook is het goed online samenwerken door middel van wiki's, documenten delen en nieuws uitwisselen via het nieuwssysteem. Het direct met de klant communiceren per e-mail draagt zeker bij aan dit gevoel. Door de verschillende additionele toepassingen kan deze tool verder worden uitgebreid en volledig worden geïntegreerd. De simpele stap voor stap training bij de start van deze online software zorgt ervoor dat de gebruiker binnen een paar minuten aan de slag kan. De gratis versie is zeer beperkt en kan voor één project worden gebruikt. De Gold versie, de meest gebruikte optie, is verkrijgbaar voor een redelijk bedrag van € 29 per maand voor het managen van 20 projecten met een dataopslag van 15 GB.

Review Planio: software voor projectmanagement, incidentmanagement en helpdesk

 
Profiel

KanbanTool is gebruiksvriendelijke software voor het managen van taken en projecten. De overzichtelijke boards met zogenaamde post-its laten snel zien hoe een project ervoor staat. Teamleden kunnen realtime samenwerken aan projecten, taken uitwisselen en informatie delen met elkaar. Boards visualiseren de workflows, knelpunten worden in beeld gebracht en bedrijfsprocessen kunnen worden geoptimaliseerd met deze tool. KanbanTool is beschikbaar in verschillende varianten, waaronder een gratis versie. Vanaf € 7 per maand kunnen gebruikers meerdere boards en meerdere teamleden toevoegen. Zonder opgave van creditcard-gegevens kan KanbanTool gedurende 30 dagen gratis getest worden. Er kan een ongelimiteerd aantal teamleden worden toegevoegd en alle functionaliteiten worden aangeboden tijdens deze testperiode. Wat kan er allemaal met de online software van KanbanTool? Het installeren van de online projectmanagement software is eenvoudig. Na aanmelding kan er direct ingelogd worden. De tool biedt een voorbeeldboard aan met handige stappen om een eigen board te creëren. Boards aanmaken. Om een nieuw board aan te maken, oftewel een workflow, kan er gekozen worden uit verschillende templates. Er kan gekozen worden uit een basis workflow, time driven, event driven en speciale teamboards voor productontwikkeling en sales pipeline management. De board lijkt op een echt whiteboard met gekleurde post-its. Boards kunnen worden aangepast aan de wensen en eisen van de gebruiker. Zo is het mogelijk om meerdere projecten op één board te plaatsen door gebruik te maken van extra rijen en kolommen. Deze kunnen worden ingeklapt zodat ze niet zichtbaar zijn. Zoeken naar bepaalde activiteiten binnen een board is mogelijk met de zoekfunctie. Taken toevoegen. Taken worden als post-its toegevoegd aan het whiteboard. Aan elke taak kan een titel, omschrijving en bijlage worden gehangen. Taken kunnen worden gecategoriseerd op kleur, prioriteit en grootte van de taak. Het toewijzen van taken gebeurt ook bij het aanmaken. Daarnaast zijn er verschillende templates voor een taakkaart beschikbaar. Additionele velden kunnen worden toegevoegd zoals het opgeven van een deadline. Taken zijn eenvoudig te verplaatsen door ze op te pakken en ze te laten vallen in de gewenste kolom. Om makkelijke te kunnen communiceren met teamleden en klanten bevat elke taak een directe link. Taken kunnen worden geïmporteerd vanuit een CSV-bestand of via e-mail worden verstuurd. Rapportage. Binnen de tool is het mogelijk om de workflow te analyseren en eventuele knelpunten op te lossen. Er worden drie manieren gegeven om rapportages te maken en projecten te analyseren: Om een snel overzicht te krijgen van de status van een project wordt er een breakdown chart gemaakt. Door verschillende criteria met elkaar te mixen krijgt de gebruiker veel informatie. Het lead and cycle time diagram is een analysemethode die veel wordt gebruikt binnen softwareontwikkeling. De derde manier is cumulative flow. Deze diagrammen tonen de relatieve hoeveelheid werk voor elke fase binnen een project. Alle rapportages kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand of worden opgeslagen als een afbeelding. Samenwerken. Teamleden kunnen worden uitgenodigd voor bepaalde whiteboards om samen te werken aan een project. Door middel van realtime updates wordt het hele team betrokken bij een project. Er kunnen e-mailnotificaties worden ingesteld voor het toewijzen van taken en opmerkingen. Zo is elk teamlid steeds op de hoogte van wat er gedaan moet worden binnen een project. Door gebruik te maken van de RSS-functie wordt de gebruiker ook op de hoogte gehouden van alle statuswijzigingen van alle taken op een board. Integraties. KanbanTool biedt integraties met verschillende programma's en extensies. Zo is er de Add a task button, een Chrome extensie om eenvoudig nieuwe taken toe te voegen. De integratie met Zapier zorgt ervoor dat taken worden geautomatiseerd tussen verschillende online services. Om taken te koppelen aan issues in de software Atlassian JIRA kan de extensie Kanbanira gebruikt worden. Hoe gebruiksvriendelijk is de software voor online projectmanagement? Na inloggen is het even goed kijken wat de volgende stappen zijn. Er kan een compleet voorbeeldboard worden ingeladen met handige tips om te starten met de tool. De gebruikersinterface is eenvoudig ingericht. Gebruiksvriendelijke menu-items, overzichtelijke submenu's en het contrast tussen het whiteboard en de post-its zijn zeer aangenaam. Deze online software is alleen beschikbaar in het Engels. Whiteboards en post-its zijn naar wens aan te passen. De domeinnaam kan worden veranderd en de link naar het gepersonaliseerde domein kan automatisch in e-mailnotificaties worden geplaatst. Voor vragen kan de gebruiker terecht in de Kanban Library, een kennisdatabase met uitleg over de Kanban methode en de tool. De veelgestelde vragen bieden ook hulp bij het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen. Hoe staat het met data en beveiliging van KanbanTool? Alle projectdata wordt opgeslagen op servers van twee verschillende datacentra in de Verenigde Staten. Klanten kunnen gebruikmaken van een beveiligde 256-bit SSL-verbinding en HTTPS-verbinding voor het versturen van data. Daarnaast worden er dagelijkse offsite back-ups gemaakt van alle data. KanbanTool geeft aan een uptime te garanderen van 99,95%. Verder worden grote updates alleen uitgevoerd in weekenden. Qua beveiliging van gebruikersdata binnen de tool kunnen er rechten worden ingesteld op project- en boardniveau (volledige rechten, aangepaste rechten en alleen-lezen). De random wachtwoord generator stelt wachtwoorden in voor iedereen die als teamlid wordt toegevoegd. Teamleden kunnen een eigen wachtwoord instellen. Wat zijn de kosten voor het gebruik van KanbanTool? De abonnementen variëren van gratis tot enterpriseniveau. Bij het gratis prijsplan kan gebruik gemaakt worden van twee boards waarbinnen twee teamleden aan de slag kunnen. Voor € 7 per maand kan het Starter-plan worden gekocht met 3 boards en 4 gebruikers. Grotere bedrijven kiezen het Pro-plan voor € 21 per maand met 8 boards en 10 gebruikers. Het zogenaamde 'pay as you go'- abonnement kan ongelimiteerd worden gebruikt en kost € 3,50 per gebruiker per maand. Er kan op elk moment worden geüpgraded, gedowngraded of een abonnement kan stopgezet worden. Voor non-profit organisaties en educatieve instellingen gelden gereduceerde prijzen. Wat is ons eindoordeel over de online software KanbanTool? KanbanTool is krachtige online taakmanagement software voor zowel freelancers als het MKB. Een ideale tool om informatie en taken binnen een project te delen met andere teamleden. De functionaliteit om taken via e-mail toe te kunnen voegen is een meerwaarde en tijdbesparend. Het hoge gebruikersgemak samen met de uitgebreide analyse- en rapportagemogelijkheden maken deze tool tot een goede online oplossing voor het managen van projecten op basis van de Kanban-methode. KanbanTool is gratis te gebruiken, maar met beperkingen binnen de gratis versie. Vanaf € 7 per maand beschikt de gebruiker over meerdere boards en kunnen meerdere teamleden worden toegevoegd.

Review KanbanTool: projectmanagement via whiteboards en post-its

 
QUERY DATA: select wp_posts.ID from wp_posts,wp_term_relationships where wp_posts.ID=wp_term_relationships.object_id && wp_term_relationships.term_taxonomy_id='464' && wp_posts.post_status='publish' && (wp_posts.ID='28317' || wp_posts.ID='28252' || wp_posts.ID='28416' || wp_posts.ID='28172' || wp_posts.ID='28356' || wp_posts.ID='28059' || wp_posts.ID='28296' || wp_posts.ID='27890' || wp_posts.ID='28221' || wp_posts.ID='28012' || wp_posts.ID='27919' || wp_posts.ID='27669' || wp_posts.ID='27775' || wp_posts.ID='27852' || wp_posts.ID='27625' || wp_posts.ID='27146' || wp_posts.ID='27479' || wp_posts.ID='27032' || wp_posts.ID='26997' || wp_posts.ID='27037' || wp_posts.ID='26935' || wp_posts.ID='26704' || wp_posts.ID='26236' || wp_posts.ID='26869' || wp_posts.ID='26756' || wp_posts.ID='26609' || wp_posts.ID='25968' || wp_posts.ID='25943' || wp_posts.ID='26037' || wp_posts.ID='25806' || wp_posts.ID='26163' || wp_posts.ID='25694' || wp_posts.ID='25503' || wp_posts.ID='23635' || wp_posts.ID='25272' || wp_posts.ID='24658' || wp_posts.ID='24580' || wp_posts.ID='24489' || wp_posts.ID='24374' || wp_posts.ID='24146' || wp_posts.ID='24319' || wp_posts.ID='24224' || wp_posts.ID='24015' || wp_posts.ID='23511' || wp_posts.ID='23095' || wp_posts.ID='23276' || wp_posts.ID='23020' || wp_posts.ID='22959' || wp_posts.ID='22596' || wp_posts.ID='21964' || wp_posts.ID='22417' || wp_posts.ID='22210' || wp_posts.ID='22026' || wp_posts.ID='21557' || wp_posts.ID='21479' || wp_posts.ID='21258' || wp_posts.ID='21396' || wp_posts.ID='21206' || wp_posts.ID='21101' || wp_posts.ID='21132' || wp_posts.ID='20998' || wp_posts.ID='20926' || wp_posts.ID='20930' || wp_posts.ID='20571' || wp_posts.ID='20612' || wp_posts.ID='20474' || wp_posts.ID='20449' || wp_posts.ID='20234' || wp_posts.ID='20064' || wp_posts.ID='20360' || wp_posts.ID='19600' || wp_posts.ID='19944' || wp_posts.ID='19899' || wp_posts.ID='19822' || wp_posts.ID='14313' || wp_posts.ID='19178' || wp_posts.ID='19401' || wp_posts.ID='19259' || wp_posts.ID='18600' || wp_posts.ID='18591' || wp_posts.ID='17902' || wp_posts.ID='17852' || wp_posts.ID='17998' || wp_posts.ID='17700' || wp_posts.ID='17527' || wp_posts.ID='16969' || wp_posts.ID='17023' || wp_posts.ID='16568' || wp_posts.ID='16340' || wp_posts.ID='16100' || wp_posts.ID='14883' || wp_posts.ID='15684' || wp_posts.ID='15072' || wp_posts.ID='15175' || wp_posts.ID='15317' || wp_posts.ID='15496' || wp_posts.ID='15399' || wp_posts.ID='15208' || wp_posts.ID='14892' || wp_posts.ID='15122' || wp_posts.ID='15014' || wp_posts.ID='14723' || wp_posts.ID='14974' || wp_posts.ID='14506' || wp_posts.ID='14645' || wp_posts.ID='14345' || wp_posts.ID='14194' || wp_posts.ID='14037' || wp_posts.ID='14073' || wp_posts.ID='13405' || wp_posts.ID='13429' || wp_posts.ID='13134' || wp_posts.ID='13384' || wp_posts.ID='13251' || wp_posts.ID='12928' || wp_posts.ID='12767' || wp_posts.ID='12457' || wp_posts.ID='12165' || wp_posts.ID='12265' || wp_posts.ID='12114' || wp_posts.ID='11944' || wp_posts.ID='12009' || wp_posts.ID='11406' || wp_posts.ID='11873' || wp_posts.ID='11702' || wp_posts.ID='11480' || wp_posts.ID='11374' || wp_posts.ID='11235' || wp_posts.ID='11200' || wp_posts.ID='10872' || wp_posts.ID='10957' || wp_posts.ID='10669' || wp_posts.ID='10786' || wp_posts.ID='10624' || wp_posts.ID='10494' || wp_posts.ID='10372' || wp_posts.ID='10361' || wp_posts.ID='10220' || wp_posts.ID='10091' || wp_posts.ID='10035' || wp_posts.ID='10055' || wp_posts.ID='10009' || wp_posts.ID='9977' || wp_posts.ID='8957' || wp_posts.ID='9932' || wp_posts.ID='9206' || wp_posts.ID='9409' || wp_posts.ID='9712' || wp_posts.ID='9575' || wp_posts.ID='9551' || wp_posts.ID='9496' || wp_posts.ID='9441' || wp_posts.ID='9426' || wp_posts.ID='9391' || wp_posts.ID='9348' || wp_posts.ID='9279' || wp_posts.ID='9246' || wp_posts.ID='9142' || wp_posts.ID='9147' || wp_posts.ID='9091' || wp_posts.ID='9034' || wp_posts.ID='9005' || wp_posts.ID='8992' || wp_posts.ID='8905' || wp_posts.ID='8718' || wp_posts.ID='8842' || wp_posts.ID='8802' || wp_posts.ID='8616' || wp_posts.ID='8626' || wp_posts.ID='8473' || wp_posts.ID='8484' || wp_posts.ID='8592' || wp_posts.ID='8428' || wp_posts.ID='8416' || wp_posts.ID='8396' || wp_posts.ID='8374' || wp_posts.ID='8340' || wp_posts.ID='8294' || wp_posts.ID='8314' || wp_posts.ID='8229' || wp_posts.ID='8245' || wp_posts.ID='8145' || wp_posts.ID='8111' || wp_posts.ID='8096' || wp_posts.ID='7972' || wp_posts.ID='8006' || wp_posts.ID='7960' || wp_posts.ID='7838' || wp_posts.ID='7641' || wp_posts.ID='7594' || wp_posts.ID='6741' || wp_posts.ID='7415' || wp_posts.ID='6799' || wp_posts.ID='6770' || wp_posts.ID='6628' || wp_posts.ID='6657' || wp_posts.ID='6673' || wp_posts.ID='6549' || wp_posts.ID='6524' || wp_posts.ID='6479' || wp_posts.ID='6481' || wp_posts.ID='6457' || wp_posts.ID='6000' || wp_posts.ID='6150' || wp_posts.ID='5978' || wp_posts.ID='5965' || wp_posts.ID='5915' || wp_posts.ID='5918' || wp_posts.ID='5689' || wp_posts.ID='5759' || wp_posts.ID='5730' || wp_posts.ID='5837' || wp_posts.ID='5825' || wp_posts.ID='5683' || wp_posts.ID='5506' || wp_posts.ID='5552' || wp_posts.ID='5450' || wp_posts.ID='5278' || wp_posts.ID='5087' || wp_posts.ID='5054' || wp_posts.ID='4954' || wp_posts.ID='5133' || wp_posts.ID='4850' || wp_posts.ID='5066' || wp_posts.ID='5041' || wp_posts.ID='4860' || wp_posts.ID='4658' || wp_posts.ID='4816' || wp_posts.ID='4805' || wp_posts.ID='4548' || wp_posts.ID='4695' || wp_posts.ID='4371' || wp_posts.ID='4589' || wp_posts.ID='4490' || wp_posts.ID='4259' || wp_posts.ID='4388' || wp_posts.ID='4324' || wp_posts.ID='4236' || wp_posts.ID='4041' || wp_posts.ID='4311' || wp_posts.ID='4094' || wp_posts.ID='4012' || wp_posts.ID='3529' || wp_posts.ID='3751' || wp_posts.ID='3761' || wp_posts.ID='3741' || wp_posts.ID='3058' || wp_posts.ID='2986' || wp_posts.ID='2359' || wp_posts.ID='2627' || wp_posts.ID='2128' || wp_posts.ID='1988' || wp_posts.ID='2089' || wp_posts.ID='2173' || wp_posts.ID='2143' || wp_posts.ID='1457' || wp_posts.ID='1968' || wp_posts.ID='1715' || wp_posts.ID='1484' || wp_posts.ID='1698' || wp_posts.ID='1637' || wp_posts.ID='1647' || wp_posts.ID='1439' || wp_posts.ID='1434' || wp_posts.ID='1350' || wp_posts.ID='1195' || wp_posts.ID='1156' || wp_posts.ID='735' || wp_posts.ID='554' || wp_posts.ID='444' || wp_posts.ID='417' || wp_posts.ID='347') order by wp_posts.post_date DESC LIMIT 10
select wp_posts.ID from wp_posts,wp_postmeta,wp_term_relationships where wp_postmeta.post_id=wp_posts.ID && wp_posts.ID=wp_term_relationships.object_id && wp_term_relationships.term_taxonomy_id='464' && wp_posts.post_status='publish' && wp_postmeta.meta_key='thesis_type_default' && wp_postmeta.meta_value LIKE '%%'
Review Ganttify: snel een gantt-grafiek maken vanuit Google Agenda

Review Ganttify: snel een gantt-grafiek maken vanuit Google Agenda


Ganttify is een handig online gereedschap om snel Gantt-grafieken te maken van data uit Google Agenda, Basecamp of Trello.

Tags:samenwerken, projectmanagement, ganttify
Reacties
Review Projectplace: online beheer van complexe projecten

Review Projectplace: online beheer van complexe projecten


Projectplace is Software as a Service voor het in goede banen leiden van grote projecten.

Tags:samenwerken, projectmanagement, tijdschrijven, online projectmanagement, projectplace, online collaboration
Reacties
Review Teamweek: online projectbeheer met veel flexibiliteit

Review Teamweek: online projectbeheer met veel flexibiliteit


Teamweek koppelt krachtig online projectmanagement aan gebruikersvriendelijkheid.

Tags:samenwerken, online samenwerken, projectmanagement, projectbeheer, online projectmanagement
Reacties
Review KanbanTool: projectmanagement via whiteboards en post-its

Review KanbanTool: projectmanagement via whiteboards en post-its


Het beheren van projecten op een visuele en overzichtelijke manier door gebruik te maken van whiteboards en gekleurde post-its als taken.

Tags:projectmanagement, taakmanagement, kanban
Reacties
Review Offective: alles-in-1 tool voor boekhouding, facturatie en meer

Review Offective: alles-in-1 tool voor boekhouding, facturatie en meer


Goedkope en complete software om alle workflows te managen, van boekhouding en administratie tot projectmanagement en urenregistratie.

Tags:samenwerken, projectmanagement, facturatie
Reacties
Review Bitrix24: intranet voor samenwerken en CRM

Review Bitrix24: intranet voor samenwerken en CRM


Bitrix24 biedt krachtige functies voor samenwerken en CRM via intra- of extranetwerken.

Tags:online samenwerken, crm, projectmanagement
Reacties
Review Volerro: online projectbeheer voor documenten

Review Volerro: online projectbeheer voor documenten


Volerro biedt teams die werken aan documenten effectief online projectbeheer.

Tags:online samenwerken, projectmanagement, projectbeheer, collaboration
Reacties
Review Bonjour: online project- en relatiebeheer voor de mediabranche

Review Bonjour: online project- en relatiebeheer voor de mediabranche


Bonjour is een simpele oplossing voor online project-, taak- en relatiebeheer toegespitst op de mediabranche inclusief e-mail dropbox.

Tags:projectmanagement, relatiebeheer, taakmanagement
Reacties
Review Planio: software voor projectmanagement, incidentmanagement en helpdesk

Review Planio: software voor projectmanagement, incidentmanagement en helpdesk


Planio is snel te gebruiken online software voor het beheren van projecten en incidenten. Tevens zeer geschikt voor online samenwerken.

Tags:online samenwerken, projectmanagement, helpdesk
Reacties
Review Task2Gather: online managen van taken op pc en smartphone

Review Task2Gather: online managen van taken op pc en smartphone


Task2Gather is een gratis online tool voor kleine bedrijven en ZZP-ers voor het beheren van taken en projecten.

Tags:projectmanagement, taakmanagement, task2gather
Reacties
Pagina: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
Inschrijven voor de nieuwsbrief

Populaire tags

samenwerken, collaboration, social media, online software, in de praktijk, project management, online samenwerken, filesharing, e-mail


Zoek online software





  
Stichting EuroCloud Nederland

Keurmerk E-factureren
  
SaaS 4 Channel    

Cloudprovider.nl