C,saas-crm,helpdesk
CloudTools
Vorige
Volgende

CRM

 -- Helpdesk

Rss feed
Pagina: 1 - 2 - 3
Profiel

Freshdesk

Starters en grotere bedrijven kunnen met Freshdesk eenvoudig een professionele online helpdesk opzetten en beheren.

Freshdesk

 
Profiel

HelpDeskSAAS is online customer service en support software waarbij tickets en taken gemanaged worden. Een uitgebreid aantal functionaliteiten zoals een kennisdatabase, self-service portal en mobiele toegang tot de SaaS-tool zorgt voor een prima basis. HelpDeskSAAS heeft twee abonnementsvormen. Elke helpdeskmedewerker met toegang tot de cloud computing tool betaalt $ 12 per maand, waarbij de eerste gratis is. Voor een vast bedrag van $ 49 per maand maken 10 helpdeskmedewerkers gebruik van de online software. De 30-dagen test van HelpDeskSAAS biedt toegang tot alle functies van deze online software. Dit maakt het mogelijk om een complete online helpdesk in te richten, medewerkers te laten deelnemen aan de trial en tickets toe te kennen voor optimale online service en support. De online service en support tool vraagt niet om creditcard-gegevens voordat gebruikers een betaald abonnement kiezen. Wat kan er allemaal met de online software van HelpDeskSAAS? Na het inloggen toont een dashboard een overzicht van alle openstaande en gesloten tickets. Daarnaast bestaan de belangrijkste functies van deze online software uit: Tickets managen. Het ticketsysteem bevat informatie over onder andere categorieën, prioriteiten, vooraf gedefinieerde acties en een keur aan filters. Alle basisfunctionaliteiten die een goede online software helpdesk tool moet hebben. Het is niet mogelijk om de prioriteit van reeds aangemaakte tickets te wijzigen. Rapporten maken. De Rapport-functie bevat een overzicht van ontvangen en gesloten tickets, lijsten van klanten, agents (helpdeskmedewerkers) en klantgroepen. Met de optie Report Builder kunnen rapporten worden gegenereerd, aangepast, opgeslagen en gedownload. De volgende formaten worden ondersteund: PDF, Word, Excel en XML. Kennisdatabase. Om sneller oplossingen te vinden voor ingekomen tickets kan er gebruik worden gemaakt van de kennisdatabase. Artikelen worden eenvoudig aangemaakt door helpdeskmedewerkers door middel van een geïntegreerde HTML-editor. Tickets kunnen worden gelinkt aan een relevant kennisdatabase artikel. Self-Service portal voor gebruikers. Gebruikers kunnen ook gebruik maken van een speciale kennisdatabase: de Self-Service portal. Door middel van zoeken in de artikelen of het invullen van zoekwoorden kan de gebruiker zelf een oplossing vinden voor zijn probleem. Toegang vanaf mobiele apparaten. Gebruikers kunnen vanaf een smartphone of tablet inloggen op hun HelpDeskSAAS account zonder software te installeren. Mobiele toegang wordt ondersteund voor Android, iPhone, BlackBerry, iPad en Windows Mobile. Geïntegreerd webformulier. De website API biedt de mogelijkheid een gepersonaliseerd webformulier te maken dat geïntegreerd kan worden in de bedrijfswebsite van de klant. Gebruikers kunnen op deze manier rechtstreeks aanvragen indienen via de website. Hoe gebruiksvriendelijk is de software voor online service en support? HelpDeskSAAS beschikt over een overzichtelijke gebruikersinterface en is tevens in het Nederlands beschikbaar. Bepaalde termen zijn echter (nog) niet vertaald of incompleet en e-mailnotificaties zijn standaard in het Engels. De knop om tickets aan te maken is goed verstopt en staat niet bij de tab Tickets, maar in het menu Snelle links. De online software kan gepersonaliseerd worden door het uploaden van een bedrijfslogo, het instellen van een logintekst en de aanschaf van een eigen URL. Van de online service en support van HelpDeskSAAS kan alleen gebruikt worden gemaakt bij een betaald account. Hoe staat het met data en beveiliging van HelpDeskSAAS? De servers van HelpDeskSAAS worden gehost door Strato AG in Berlijn, Duitsland. Eén van de grootste leveranciers van webhosting-diensten in Europa en in het bezit van een ISO 27001-certificaat. De moderne faciliteiten, het glasvezelnetwerk en de Oracle databaseservers moeten een uitstekende beschikbaarheid garanderen aan de klanten van deze online software. Er wordt dagelijks een back-up gemaakt van alle gegevens op de back-up-server. De afgelopen 12 maanden bedroeg de uptime 99,93%. De gegevens in de online tool worden niet verzonden via een SSL-verbinding. Wel zit de software in een HTTPS-testfase waarbij HelpDeskSAAS volledige privacy en data-integriteit tussen de browser van de klant en hun servers wil aanbieden. Nadat de proefperiode is verlopen, blijven alle data en instellingen behouden na aankoop van de betaalde versie. Wat zijn de kosten voor het gebruik van HelpDeskSAAS? Klanten kunnen een keuze maken tussen twee HelpDeskSAAS abonnementsvormen. Het Premium-account kost $ 12 per helpdeskmedewerker per maand, waarbij de eerste helpdeskmedewerker gratis gebruik maakt van de online service en support tool. Het tweede abonnement, Team, bedraagt $ 49 per maand. Voor dit bedrag kunnen 10 helpdeskmedewerkers gebruikmaken van de software en kunnen er 500 tickets per maand worden geregistreerd. Onderwijsinstellingen en non-profitorganisaties komen in aanmerking voor een speciale korting. De betalingsmogelijkheden bestaan uit creditcard en PayPal en worden verstuurd via een beveiligde HTTPS-verbinding. Wat is ons eindoordeel over de HelpDeskSAAS online helpdesk software? HelpDeskSAAS is een goede helpdesk oplossing voor het online managen van tickets en beschikt over een groot aantal handige functies. Hoewel de tool is vertaald naar het Nederlands, kunnen de vele onvertaalde termen en teksten storend overkomen. Qua gebruiksvriendelijkheid scoort deze SaaS-oplossing desondanks hoog. Door de overzichtelijke schermen en eenvoudige bediening is er weinig training nodig. Binnen een paar minuten kan de gebruiker al aan de slag. De betaalbare prijs van $ 49 per maand en de mobiele toegang maken deze software interessante voor het MKB.

Review HelpdeskSAAS: online helpdesk software met self-service portal

 
Profiel

HelpDeskSAAS

Online helpdesk software met self-service portal, mobiele toegang en uitgebreide functionaliteiten. Een interessante SaaS-tool voor het MKB. Al te gebruiken vanaf $49 per maand.

HelpDeskSAAS

 
Profiel

Tender Support

Tender Support is een goed georganiseerde oplossing voor customer support. Alle support aanvragen die binnenkomen via e-mail, internet of andere bronnen worden beheerd op één plek. Zo zorgt Tender Support ervoor dat alle aanvragen worden beantwoord.

Tender Support

 
Profiel

Tender Support is een goed georganiseerde online helpdesk tool. Support-aanvragen kunnen op allerlei manieren worden ingediend en Tender Support verzamelt ze allemaal op één plek. Er kan ook gebruik gemaakt worden van de verschillende self service functies die de tool biedt. Klanten kunnen op deze manier zelf een antwoord zoeken in de kennisdatabase in plaats van te wachten op een antwoord. Tender Support beschikt over vier verschillende abonnementen. Het goedkoopste prijsplan is al beschikbaar vanaf $ 9 per maand voor 5 discussiefilters (dit zijn filters die binnenkomende discussies, zoals vragen en problemen, automatisch sorteren en er acties aan verbinden) en 2 GB opslagcapaciteit. Standaard beschikt elke versie over toegang voor één support medewerker. Voor $ 20 per maand kan er een support medewerker aan een abonnement worden toegevoegd. De customer support software kan gedurende 14 dagen gratis getest worden. Voor de testversie hoeft alleen een e-mailadres, wachtwoord en bedrijfsnaam worden ingevuld. Het verstrekken van creditcard-gegevens is niet nodig. Met de trial-versie van Tender Support heeft de gebruiker toegang tot alle functionaliteiten van het duurste prijsplan. Na 14 dagen neemt Tender Support contact op en biedt het meest passende abonnement aan gebaseerd op het gebruik van de tool. Wat kan er allemaal met de online software van Tender Support? Het inschrijven kan binnen een mum van tijd. Nadat het e-mailadres, wachtwoord en naam van het bedrijf of product zijn ingevuld, wordt de gebruiker meteen doorgestuurd naar Tender Support en kan deze aan de slag. Discussies aanmaken en beheren. Een nieuwe discussie kan worden aangemaakt door te klikken op 'Create a Discussion'. Een discussie kan bestaan uit een vraag, probleem, suggestie of een voorgedefinieerde categorie. Als het een privé-discussie betreft, kan dit aangegeven worden. Andere gebruikers en klanten kunnen deze discussie dan niet volgen of bekijken. Elke nieuwe discussie kan worden vergezeld van een bijlage met een grootte tot 10 MB. Nadat een discussie is aangemaakt kan hierop gereageerd worden door een helpdeskmedewerker. Elk antwoord kan zowel publiekelijk getoond worden als privé. Het gebruik van Echo templates zorgt ervoor dat de medewerker niet telkens dezelfde tekst hoeft te typen bij het beantwoorden van soortgelijke vragen. Bij binnenkomst van een discussie kan deze worden toegewezen aan een medewerker. Ook is het mogelijk om andere gebruikers toe te voegen voor het ontvangen van updates over de betreffende discussie of een RSS feed in te stellen. Zeer handig voor bijvoorbeeld technisch personeel dat op de hoogte wil blijven van vragen om zo een product te kunnen verbeteren. Categorieën toevoegen. De standaardcategorieën bestaan uit problemen, vragen en suggesties. Per categorie kan worden aangegeven of een bepaalde e-mail-template gebruikt moet worden. E-mails kunnen worden verstuurd om gebruikers en klanten in te lichten over een nieuw antwoord of nieuwe opmerking in een bepaalde discussie. Ook kan een automatisch antwoord worden toegevoegd dat wordt verstuurd nadat een discussie is aangemaakt voor een bepaalde categorie. In elke e-mail-template of automatisch antwoord kunnen variabelen worden gebruikt om de e-mail persoonlijk te maken. Kennisdatabase. In de kennisdatabase kunnen secties en artikelen worden aangemaakt. Een artikel kan aan een bepaalde sectie worden toegevoegd. Op deze manier kan de klant eerst een kijkje nemen in de kennisdatabase om te kijken of daar het antwoord staat op zijn of haar vraag. Rapportages. De rapportage-functie van Tender Support is nog in ontwikkeling. Er zijn verschillende onderwerpen waar rapportages voor gemaakt kunnen worden. Zoals discussies, opmerkingen en de support geschiedenis. Ook kunnen rapporten worden gegenereerd die het aantal discussies en antwoorden op discussies laten zien. Voor bepaalde onderwerpen kan worden gekozen voor rapporten per week, per maand en per jaar. Voor discussies en opmerkingen is het mogelijk om zowel een tabel te laten zien als een grafiek. Alleen de support-geschiedenis kan gedownload worden naar een CSV-formaat. Aanvullende applicaties. Bijvoorbeeld een website widget die kan worden toegevoegd op een website zodat klanten rechtstreeks via de website vragen en opmerkingen kunnen indienen. Andere extra's die Tender Support biedt, zijn bijvoorbeeld applicaties voor het volgen van aanvragen zoals Lighthouse en Github Issues. Wanneer Tender Support op een subdomein van een bedrijfswebsite is gezet dan kan er gebruik gemaakt worden van Single Sign-on. Google Analytics integratie. De customer support tool staat het toe om een Google Analytics ID toe te voegen zodat het gebruik kan worden bijgehouden. Hoe gebruiksvriendelijk is de software voor online customer support? Na het inschrijven krijgt de gebruiker van Tender Support twee stappen te zien. Stap 1 is het toevoegen van meerdere teamleden inclusief optioneel bericht. De tweede stap bestaat uit het toevoegen van een link naar de bedrijfswebsite. Deze link komt bovenaan de Tender Support tool te staan zodat alle gebruikers te allen tijde terug kunnen naar de website. Deze stappen zijn eventueel over te slaan. Het dashboard laat meteen een overzicht zien van de items die de gebruiker kan uitvoeren. De interface is eenvoudig, zowel qua gebruik als design. De knoppen en menu's spreken voor zich wat het werken met de applicatie simpel houdt. Tender Support is alleen beschikbaar in het Engels. Tender Support is te personaliseren naar wens van de gebruiker. Kleurenschema's, welkomstteksten en CSS templates kunnen worden toegevoegd. Binnen de customer support tool bevindt zich een Help & Support sectie. Hierin kunnen direct vragen worden gesteld, problemen worden aangekaart en bijvoorbeeld suggesties worden doorgegeven. Ook kan er gebruik gemaakt worden van de kennisdatabase. Op de website van Tender Support bestaat de mogelijkheid om live te chatten met één van de helpdeskmedewerkers. Hoe staat het met data en beveiliging van Tender Support? De producten van Tender Support worden gehost bij het bedrijf Engine Yard. Zij maken gebruik van de services van derden, zoals Amazon EC2 en Amazon S3. De data-centra van deze spelers zijn verspreid over de hele wereld, maar het merendeel bevindt zich in de Verenigde Staten. Tender Support geeft aan niet te beschikken over een Service Level Agreement. Hoewel ze aangeven wel een goede uptime te hebben, kunnen ze geen specifieke percentages garanderen. Daarnaast maken ze gebruik van back-ups. Deze worden alleen gebruikt indien er uitval is van applicaties en niet voor het terugzetten van gegevens van afzonderlijke gebruikers. Een ander beveiligingsaspect is het versturen van alle data, dit gebeurt via een beveiligde SSL-verbinding. Wat zijn de kosten voor het gebruik van Tender Support? Tender Support biedt verschillende abonnementen aan: Ultimo, Extra en Core. Het duurste abonnement is Ultimo en deze kost $ 99 per maand. Voor dit bedrag krijgt de gebruiker 50 GB opslag, 50 discussiefilters en geavanceerde rapportages. Daarnaast kan dit prijsplan gepersonaliseerd worden door middel van CSS. Het middelste prijsplan, Extra, bestaat uit 10 GB opslagcapaciteit en 20 discussiefilters voor een bedrag van $ 49 per maand. Core is het goedkoopste abonnement en beschikbaar voor $ 9 per maand. Er kan gebruik gemaakt worden van 2 GB dataopslag, basis rapportages en 5 discussiefilters. Bij elk prijsplan hoort standaard één support medewerker. Extra support medewerkers zijn mogelijk voor $ 20 per maand per medewerker. Bij een open source project kan er gratis gebruik gemaakt worden van Tender Support. Maandelijkse betalingen zijn mogelijk met de volgende betaalmethoden: Visa, Mastercard, American Express en Discover. Daarnaast is het mogelijk om per jaar te betalen via PayPal. Wat is ons eindoordeel over de customer support tool Tender Support? Voor het  beheren van vragen en support aanvragen van klanten is Tender Support zeer geschikt. Door het handige gebruik van discussies blijft het overzichtelijk om mee te werken. De self service mogelijkheden zijn een goede aanvulling. Klanten kunnen eerst zelf een antwoord proberen te vinden in bijvoorbeeld de kennisdatabase. Een nadeel kan de taal zijn. Tender Support is alleen beschikbaar in het Engels. Wellicht dat dit een probleem kan vormen bij kleinere bedrijven. De rapportage-functie van de tool is nog in ontwikkeling. De goedkoopste versie is verkrijgbaar voor een redelijk bedrag van $ 9 per maand, hoewel deze optie maar zeer beperkte functionaliteiten biedt. De iets duurdere versie van $ 49 per maand is het meest gebruikte prijsplan.

Review Tender Support: goed georganiseerde customer support software

 
Profiel

PopDesk is online customer service en support software waarbij tickets eenvoudig gemanaged kunnen worden. Daarnaast is er een beperkt aantal functionaliteiten aanwezig zoals een kennisdatabase, een customer portal en een integratie met Twitter. PopDesk heeft verschillende abonnementsvormen. De gratis versie bevat vrijwel alle functionaliteiten waar de betaalde versies ook over beschikken. De prijsplannen zijn op basis van het aantal helpdeskagents. Hoe meer agenten, hoe goedkoper de prijs per agent wordt. Voor 2 tot 5 agenten moet een bedrag van £ 12 (ongeveer 14) per agent per maand worden betaald. De gratis versie van PopDesk biedt toegang tot alle functies behalve de portal. Voor het gebruik van de portal dient een betaalde versie aangekocht te worden. Het gratis account beschikt over één helpdeskagent. Wanneer er meerdere agents nodig zijn dient de gebruiker voor de betaalde versie te kiezen. Wat kan er allemaal met de online software van PopDesk? Na inloggen in het PopDesk-ticketsysteem verschijnt een dashboard met een overzicht van alle openstaande en gesloten tickets. Daarnaast bestaan de belangrijkste functies van deze online software uit: Tickets managen. Voordat een ticket aangemaakt kan worden, moeten eerst verschillende instellingen worden aangepast. Zo kunnen er business units, afdelingen, categorieën, subcategorieën gebruikers en bedrijven worden aangemaakt. Daarna kunnen deze gegevens ingevoerd worden in het venster 'Add a new ticket'. Er kunnen tags worden toegevoegd, de prioriteit van het ticket en de status. Wanneer een ticket is ingediend wordt deze opgepakt door een medewerker. Deze kan een update doorgeven, bijlagen toevoegen en het ticket kan toegevoegd worden aan de kennisdatabase. Berichten kunnen zowel openbaar als privé worden gestuurd aan degene die het ticket heeft ingediend. Ook bestaat de mogelijkheid om de tijd te noteren die aan het oplossen van het ticket is gespendeerd. Rapporten maken. De Rapport-functie bestaat uit een overzicht van helpdeskstatistieken. Dit is een jaaroverzicht met het aantal tickets per maand in zowel een grafiek als een diagram. Voor nieuwe rapporten moeten bepaalde waarden ingevuld worden. Er kan gekozen worden uit waarden als categorie, naam van het ticket of afdeling. Nadat het rapport is gegenereerd kunnen meerdere opties en filters worden toegevoegd. Rapporten kunnen worden gedownload in .xls en .csv formaat. Kennisdatabase. Om sneller oplossingen te vinden voor ingekomen tickets kan er gebruik worden gemaakt van de kennisdatabase. Artikelen worden eenvoudig aangemaakt door helpdeskmedewerkers door middel van een geïntegreerde HTML-editor. Tickets kunnen worden gelinkt aan een relevant kennisdatabase artikel. Kalender. De kalender bestaat uit een eenvoudige overzicht per maand, per week en per dag. Helpdeskmedewerkers kunnen bijvoorbeeld afspraken, vakanties, vergaderingen en deadlines handmatig toevoegen aan deze gedeelde kalender. Een aanvullende optie is het toevoegen van Britse feestdagen en vakanties. Documenten. Gebruikers kunnen naast tickets en artikelen ook documenten toevoegen. Alle documenten die moeten worden toegevoegd kunnen tegelijk worden geselecteerd en worden geüpload. Alle documenten, inclusief tickets en artikelen in de kennisdatabase, kunnen worden gefilterd. Klantportal. Er is een publieke klantportal beschikbaar in de betaalde versies. PopDesk is te integreren in een bedrijfswebsite zodat eindgebruikers zelf hun eigen tickets kunnen aanmaken of op bestaande tickets kunnen reageren. Als artikelen in de kennisdatabase zijn aangevinkt voor weergave in de portal, dan kunnen eindgebruikers deze bekijken. Twitter. PopDesk kan gekoppeld worden aan Twitter. Zo kunnen helpdeskmedewerkers Tweets doorzoeken en deze omzetten in een ticket. Google. Via Apps Login kan er aangemeld worden met een Google Apps of Gmail-account. API. Met de API kunnen tickets aan PopDesk worden toegevoegd vanuit andere bedrijfssystemen. Hoe gebruiksvriendelijk is de software voor online service en support? Op het eerste gezicht lijkt het een gebruiksvriendelijke tool. Maar de gebruiker wordt in het diepe gegooid en moet op eigen houtje uitvinden hoe de software werkt. PopDesk beschikt niet over een online tutorial die de gebruiker door de basisfuncties van de tool loodst. Wel is het mogelijk om voor elke pagina binnen Popdesk de knop 'Help For This Page' te gebruiken. Deze optie legt uit waar de betreffende pagina voor dient. Via de Help-functie kan er ook een vraag gesteld worden door middel van het indienen van een ticket bij PopDesk. De PopDesk facturen staat verscholen in het Help-overzicht en niet, zoals te verwachten, in het Instellingen-menu. Zodra de gebruiker de weg weet binnen PopDesk is het aanmaken van een ticket vrij eenvoudig. Ook het beheren van tickets en het aanmaken van rapportages wijst zich vanzelf. De online helpdesk oplossing is alleen beschikbaar in het Engels. De online software kan gepersonaliseerd worden door het uploaden van een bedrijfslogo, het instellen van kleurschema's en het toevoegen van een eigen domein. De laatste optie is niet beschikbaar binnen de gratis versie. Hoe staat het met data en beveiliging van PopDesk? De servers van PopDesk zijn gelegen in het Verenigd Koninkrijk. Er wordt meerdere malen per dag een back-up gemaakt van alle gegevens op de back-up-server. PopDesk geeft aan dat er geen officiële statistieken beschikbaar zijn voor wat betreft uptime. Maar ze geven aan dat er sinds de lancering in oktober 2011 geen downtime geconstateerd is. De gegevens in de online tool worden verzonden via een SSL-verbinding. Wat zijn de kosten voor het gebruik van PopDesk? Klanten kunnen een keuze maken tussen verschillende PopDesk abonnementsvormen. Wat opvalt, is dat er alleen betaald wordt per helpdeskagent. De eerste agent is geheel gratis. Daarna moet er per agent een bedrag worden betaald. 2-5 agents kost £ 12  (ongeveer 14) per agent per maand. Voor 6 tot 10 helpdeskagents bedragen de kosten £ 11 (ongeveer 13) per agent. Vanaf 21 of meer agents kost het maar £ 8  (ongeveer 9,50) per agent per maand. Aanvullend kan er betaald worden per maand, per drie maanden, per half jaar of per jaar. Facturen kunnen worden teruggevonden in de PopDesk tool. Wat is ons eindoordeel over de PopDesk online helpdesk software? PopDesk is een standaard en simpele helpdesk oplossing voor het online managen van tickets. Deze tool beschikt over een beperkt aantal aanvullende functies zoals de kennisdatabase, een portal en het genereren van rapportages. Qua gebruiksvriendelijkheid scoort deze SaaS-oplossing niet zeer hoog. Er is geen online stappenplan aanwezig dat de gebruiker wegwijs maakt in de tool. Daardoor is het vooral veel zoeken en uitproberen voordat er daadwerkelijk met het aanmaken en managen van tickets kan worden begonnen. Een pluspunt voor kleine bedrijven is dat PopDesk gratis is voor gebruik met één helpdeskagent. De kosten voor meerdere agenten verschilt per abonnement en start vanaf £ 12 (ongeveer 14) per agent per maand bij gebruik van 2 tot 4 agents.

Review PopDesk: simpele online helpdesk voor het managen van tickets

 
QUERY DATA: select wp_posts.ID from wp_posts,wp_term_relationships where wp_posts.ID=wp_term_relationships.object_id && wp_term_relationships.term_taxonomy_id='100' && wp_posts.post_status='publish' && (wp_posts.ID='28377' || wp_posts.ID='28356' || wp_posts.ID='28096' || wp_posts.ID='27670' || wp_posts.ID='27775' || wp_posts.ID='27816' || wp_posts.ID='27625' || wp_posts.ID='27526' || wp_posts.ID='27363' || wp_posts.ID='27146' || wp_posts.ID='27239' || wp_posts.ID='27037' || wp_posts.ID='26236' || wp_posts.ID='26502' || wp_posts.ID='26869' || wp_posts.ID='26731' || wp_posts.ID='26609' || wp_posts.ID='26391' || wp_posts.ID='26439' || wp_posts.ID='26334' || wp_posts.ID='26099' || wp_posts.ID='25843' || wp_posts.ID='25276' || wp_posts.ID='25499' || wp_posts.ID='25636' || wp_posts.ID='25406' || wp_posts.ID='25539' || wp_posts.ID='25142' || wp_posts.ID='24987' || wp_posts.ID='24972' || wp_posts.ID='25064' || wp_posts.ID='24781' || wp_posts.ID='24701' || wp_posts.ID='24871' || wp_posts.ID='24489' || wp_posts.ID='24374' || wp_posts.ID='24110' || wp_posts.ID='23858' || wp_posts.ID='23670' || wp_posts.ID='21169' || wp_posts.ID='23564' || wp_posts.ID='23032' || wp_posts.ID='23041' || wp_posts.ID='22641' || wp_posts.ID='22570' || wp_posts.ID='21964' || wp_posts.ID='21819' || wp_posts.ID='21835' || wp_posts.ID='21572' || wp_posts.ID='21253' || wp_posts.ID='21176' || wp_posts.ID='20811' || wp_posts.ID='20660' || wp_posts.ID='20049' || wp_posts.ID='19954' || wp_posts.ID='19678' || wp_posts.ID='19180' || wp_posts.ID='19182' || wp_posts.ID='19291' || wp_posts.ID='18972' || wp_posts.ID='18874' || wp_posts.ID='18714' || wp_posts.ID='18426' || wp_posts.ID='18312' || wp_posts.ID='18325' || wp_posts.ID='18129' || wp_posts.ID='17688' || wp_posts.ID='17341' || wp_posts.ID='17023' || wp_posts.ID='16768' || wp_posts.ID='16661' || wp_posts.ID='16576' || wp_posts.ID='15984' || wp_posts.ID='15173' || wp_posts.ID='14883' || wp_posts.ID='15755' || wp_posts.ID='14892' || wp_posts.ID='14853' || wp_posts.ID='14723' || wp_posts.ID='14290' || wp_posts.ID='14116' || wp_posts.ID='13909' || wp_posts.ID='14073' || wp_posts.ID='13446' || wp_posts.ID='12912' || wp_posts.ID='13474' || wp_posts.ID='13134' || wp_posts.ID='13384' || wp_posts.ID='12088' || wp_posts.ID='12265' || wp_posts.ID='11803' || wp_posts.ID='12058' || wp_posts.ID='11753' || wp_posts.ID='11677' || wp_posts.ID='11327' || wp_posts.ID='10916' || wp_posts.ID='11123' || wp_posts.ID='11016' || wp_posts.ID='10594' || wp_posts.ID='10406' || wp_posts.ID='10372' || wp_posts.ID='9441' || wp_posts.ID='9369' || wp_posts.ID='9332' || wp_posts.ID='9046' || wp_posts.ID='8934' || wp_posts.ID='8428' || wp_posts.ID='8416' || wp_posts.ID='8340' || wp_posts.ID='8229' || wp_posts.ID='8178' || wp_posts.ID='8073' || wp_posts.ID='7960' || wp_posts.ID='7871' || wp_posts.ID='7594' || wp_posts.ID='6741' || wp_posts.ID='7508' || wp_posts.ID='7415' || wp_posts.ID='6727' || wp_posts.ID='6568' || wp_posts.ID='6457' || wp_posts.ID='6036' || wp_posts.ID='5978' || wp_posts.ID='5683' || wp_posts.ID='5619' || wp_posts.ID='5626' || wp_posts.ID='5528' || wp_posts.ID='5291' || wp_posts.ID='5390' || wp_posts.ID='4868' || wp_posts.ID='4634' || wp_posts.ID='4345' || wp_posts.ID='3268' || wp_posts.ID='4012' || wp_posts.ID='3860' || wp_posts.ID='2120' || wp_posts.ID='2408' || wp_posts.ID='1879' || wp_posts.ID='1356' || wp_posts.ID='1526' || wp_posts.ID='1324' || wp_posts.ID='1169' || wp_posts.ID='954' || wp_posts.ID='1268' || wp_posts.ID='1109' || wp_posts.ID='981' || wp_posts.ID='657') order by wp_posts.post_date DESC LIMIT 10
select wp_posts.ID from wp_posts,wp_postmeta,wp_term_relationships where wp_postmeta.post_id=wp_posts.ID && wp_posts.ID=wp_term_relationships.object_id && wp_term_relationships.term_taxonomy_id='100' && wp_posts.post_status='publish' && wp_postmeta.meta_key='thesis_type_default' && wp_postmeta.meta_value LIKE '%%'
Review Intercom: gedetailleerd relatiebeheer voor online klanten

Review Intercom: gedetailleerd relatiebeheer voor online klanten


Intercom koppelt gedetailleerde bezoekersanalyse aan live conversatie met klanten.

Tags:crm, helpdesk, support, online-marketing
Reacties
Review Casengo: eenvoudig op te zetten online supportsysteem

Review Casengo: eenvoudig op te zetten online supportsysteem


Casengo is krachtige online supportsoftware voor bedrijven.

Tags:helpdesk, support, online helpdesk, klantenservice
Reacties
Review Qhub: Vraag en Antwoord platform voor gebruikersondersteuning

Review Qhub: Vraag en Antwoord platform voor gebruikersondersteuning


Online software voor helpdesk, klantenservice en gebruikersondersteuning. Inclusief social media integratie via Facebook en Twitter.

Tags:helpdesk, qhub, klantenservice, gebruikersondersteuning
Reacties
Review GoToAssist: customer service software met IT support op afstand

Review GoToAssist: customer service software met IT support op afstand


GoToAssist is krachtige en goed beveiligde customer service software inclusief support op afstand, service desk en IT-monitoringssysteem.

Tags:helpdesk, customer service, online helpdesk, klantenservice
Reacties
Review Tender Support: goed georganiseerde customer support software

Review Tender Support: goed georganiseerde customer support software


Customer service tool voor het beheren van vragen en support-aanvragen met self service mogelijkheden als goede aanvulling.

Tags:helpdesk, customer support, tender support
Reacties
Review PopDesk: simpele online helpdesk voor het managen van tickets

Review PopDesk: simpele online helpdesk voor het managen van tickets


Online helpdesk software voor het managen van tickets met beperkte functionaliteiten als een kennisdatabase en customer portal.

Tags:helpdesk, customer support, popdesk
Reacties
Review Planio: software voor projectmanagement, incidentmanagement en helpdesk

Review Planio: software voor projectmanagement, incidentmanagement en helpdesk


Planio is snel te gebruiken online software voor het beheren van projecten en incidenten. Tevens zeer geschikt voor online samenwerken.

Tags:online samenwerken, projectmanagement, helpdesk
Reacties
Review HelpdeskSAAS: online helpdesk software met self-service portal

Review HelpdeskSAAS: online helpdesk software met self-service portal


Online helpdesk software met self-service portal, mobiele toegang en uitgebreide functionaliteiten. Interessant voor het MKB.

Tags:helpdesk, customer support, service desk
Reacties
Review Freshdesk: flexibele helpdesk voor zzp-er en multinational

Review Freshdesk: flexibele helpdesk voor zzp-er en multinational


Starters en grotere bedrijven kunnen met Freshdesk eenvoudig een professionele online helpdesk opzetten en beheren.

Tags:helpdesk, support, customer support
Reacties
Review CRMdesk: uitgebreide online service en supportsoftware

Review CRMdesk: uitgebreide online service en supportsoftware


Bedrijven kunnen met CRMdesk veelgestelde vragen, verzoeken en klachten van klanten gestructureerd en eenvoudig afhandelen.

Tags:crm, helpdesk, support, ecrm
Reacties
Pagina: 1 - 2 - 3
Inschrijven voor de nieuwsbrief

Populaire tags

crm, online software, relatiebeheer, nieuwsbrief, saas, klantenservice, emailmarketing, social media, helpdesk


Zoek online software





  
Stichting EuroCloud Nederland

Keurmerk E-factureren
  
SaaS 4 Channel    

Cloudprovider.nl